sâmbătă, 1 noiembrie 2014

MM?

Eu votez, macar sa pot spune ca nah, cu mana mea mi-am facut-o. Si da, l-am votat si pe Iliescu, atunci cand a fost prezentat Vadim, ca spaima -spaimelor. Atunci ar fi trebuit sa stau acasa, ca oricum iesea Iliescu.

Johannis are sase case
Ponta are sapte case
Macovei nu are partid, dar are Facebook
Udrea-ei bine, ea trebuie sa se retraga un timp indelungat ca sa aiba sanse reale.

Asa ca ma uit ce zic altii:

Plesu il voteaza pe Johannis
Liiceanu, o voteaza pe Monica Macovei
Cartarescu tot cu Macovei
Prietena mea Cecilia-tot cu neamtzu.
Ceilalti prieteni- tot asa, "dreapta" oricum

Deci MM

Daca ma schimb, fac un Later edit.

Nu stiu cum s-a intamplat, dar eu niciodata nu am votat decat cu cel care a si castigat. Oare va fi la fel si de data aceasta?
Eram ieri intr-o intersectie: numai afise electorale, evident cu eroii natiunii, Ponta si Johannis, Ponta si Johannis. Ah, mai era si un William Branza, dar acela cred ca era personaj de Halloween.
Desigur, nu cred ca cineva voteaza pentru ca vede un afis si pac, ii vine ideea ca omu de pe afis e cel mai indreptatit sa fie presedinte la Cotroceni.
Treaba cu afisele este alta: cu cat mai multe are un candidat, cu atat iti dai seama ce sta in spatele lui si a campaniei, care sunt fortele care il propulseaza si implicit, sponsorizeaza. La prima vedere, Ponta pare a fi castigator la sponsorizari, in spatele lui ar sta, aliniate, carevasazica, cele mai mari interese. Urmat de Johanis, care pur si simplu nu face nimic, zici ca e de plus omul acesta, e pur si simplu suma unor sperante, idei si a unor intelegeri.

Udrea si Macovei ce s-au mai agitat in campania asta. Si singura care s-a agitat inteligent, Macovei.




Niciun comentariu: