duminică, 23 noiembrie 2014

Aventurile lui Ponta in Dubai

Inteleg ca sunt la moda notele de plata: de la Paris (Bica si Udrea, ca fetele), Ponta si Ghita (ca baietii) in cluburile de noapte din Dubai.
Bine, primele au incasat-o deja, le ies pe nas gentile si micul dejun servit in pat la Bristol, niste burgheze nenorocite care au blanuri si huzuresc si sug sangele poporului, niste neispravite. Asa am inteles de la teve ca ar fi stat treaba, ura poporului le va urmari toata viata. Ciudat mi se pare ca lor li se reproseaza mai degraba aceste lucruri decat afacerile pentru care au fost luate la intrebari de DNA: Bica si-a dat demisia, se aude ca Udrea urmeaza. Mi se pare dambovitean felul acesta de a prezenta lucrurile: uitati-le pe curvele astea la Paris cum huzuresc. De doi lei. Dezgustator. Procedura de a aduce un om la DNA sa raspunda pentru fapte nu trebuie inceputa cu niste poze facute la Paris.
Pe de alta parte, presa revoltata de Udrea si Bica si Paris pare, dintr-o data, sa inteleaga nevoia lui Ponta de a iesi cu baietii in cluburi, de a participa la Formula 1, de a parasi Guvernul si tara intr-un moment dificil: bugetul pe 2015 inca nu a fost prezentat, executivul ignora problemele reale, tara e divizata, pe Basescu nu ai cum sa dai vina fara ca 70% din populatia tarii sa nu iti rada in nas.
Inteleg ca a pierdut, ca este probabil, cea mai mare nenorocire care i s-a intamplat pana in acest moment. Ar fi fost un bun lucru daca s-ar fi retras in liniste, cu sotia, cu copiii. Insa el e cu baietii, cu jmecherii, cu sponsorii, timp in care sotia lui este la Viena. Pot sa intreb ce familie este aceasta? Una care ne dadea noua lectii de buna purtare, se tineau de mana cand ieseau de la teve, Vranceanu Firea ne spunea ca sunt fertili si vor mai face copii.
In realitate, el e cu baietii prin cluburi, iar ea se pare ca este la Viena…
Deci intreb si eu: de ce proastele alea doua sunt pedepsite si la Ponta lumea inchide ochii?
Nu ar trebui sa avem aceeasi unitate de masura pentru infractiuni? De ce daca esti pesedist simti nevoia sa explici si sa ierti ce face Ponta in Dubai? Ce cauta el acolo cu Ghita, un abonat la contractele cu statul? 

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pai cum, nu stii? Barbatul are nevoie sa mai iasa si el sa se distreze, e normal si e dreptul lui. O femeie cu bani care se distreaza la Paris... da-o-ncolo de fufa, nu-i e rusine? Si mai arata si bine? Si poarta fuste scurte? Merita huiduita pentru asta.
Cam asa mi se pare mie ca sta treaba. Din cate am vazut eu, multi s-au legat de-a lungul timpului de Udrea cu privire la cum se imbraca (adica scurt). Poate gresesc, nu prea urmaresc stirile, dezbaterile etc. Dar asa mi s-a parut. Daca a furat, asta n-are nicio legatura cu garderoba. Daca a furat, e la fel de vinovata ca si ceilalti hoti, dar fustele scurte nu au legatura.
E doar o parere.
Pedra

adela sirghie spunea...

Cate s-au mai intamplat de pe 23, de cand am scris postarea aceasta si pana acum…
Da, cand e vorba de o femeie te legi de tot felul de lucruri si de amanunte pe care unui barbat i le ierti din start, mi se pare discriminatoriu.