vineri, 13 iulie 2012

Tineti-va bine de scaun, vin lupii!

Pentru mine personal,  azi, vineri, 13 iulie a fost o zi buna. O zi fericita. Nu am ce sa ii reprosez, in ciuda superstitiei.
 Pe de alta parte, a fost o zi in care am simtit ca mi se face frica. Fie ca esti simpatizant PSD, fie ca esti simpatizant PDL, fie ca esti neutru si scarbit de toata casa politica, nu ai cum sa iti dai seama ca lupta se inteteste, Vin lupii, vin lupii, acesta este titlul unui articol scris de un analist politic cu cateva zile inainte de declansarea acestui Jihad(am scris initial scandal, dar acest cuvant are un aer mult prea monden).
Deci ce vreau sa spun: fie ca esti simpatizant USL(Psd), fie ca esti simpatizant Pdl, fie ca esti atat de carbit ca nu te mai astepti la nimic bun, leul scade, UE se revolta si poate gasi parghii sa ne suspende/anihileze, pentru ca jucam jocuri mult prea periculoase. Nu are prea mult timp de noi si de problemele noastre. Mai degraba apasa butonul "eject". In cazul nostru, al romanilor, "eject" nu inseamna, cum spune presedintele interimar Crin, "neamestecul in trebuile interne", ci inseamna, scurt pe doi, recaderea in mrejele inselatoare ale sovieticilor. Noi nu am fost independenti niciodata.
Venit acasa, dupa ce la Bruxelles si-a luat niste bate zdravene in cap, Victor Viorel Ponta parea ca va tine cont de lectia invatata. Va rog sa tineti cont ca la Bruxelles s-a cerut singur, sarind peste Basescu. S-a vazut in prim plan, a fost in prim plan si nu s-a descurcat deloc. Nu a fost sa fie, misiunea l-a depasit. Deci eu l-am vazut venind acasa dupa ce a promis niste lucruri acolo. Aici, parca a fost instruit de altcineva si a dat inapoi.
Ca el face greseli si ca dpdv UE, la cei 40 de ani se pare ca are cariera incheiata, mie putin imi pasa.
Inteleg ca se rediscuta vizele, fondurile UE, acordul cu FMI(care inseamna banii de salarii si pensii). De aceste lucruri imi pasa, deoarece Ponta le-a incendiat.
Pana cand Europa nu va pronunta "treceti la coada la vize", majoritatea romanilor nu vor intelege in ce tabara se afla.

Un comentariu:

Nico spunea...

Exact la asta ma gandeam si eu. Chiar aseara ii spuneam sotului ca pana in toamna cand trebuie sa plecam pentru cateva zile, avem toate sansele sa trecem si pe la ambasada sa cerem viza si o sa si platim. :P:)))
De fapt nu e funny deloc.
Am inteles ca domnul Corlatean, sau cum il cheama, se plangea ieri la antene de cat are Romania de munca pentru a repara raul facut in ultimele zile...Nesimtirea si golania se vede ca in Romania depaseste orice limita..