duminică, 15 iulie 2012

Ce inseamna Ion Iliescu pentru voi?

O singura intrebare, doua, sau chiar trei, dar acelasi subiect : de ce Iliescu a putut chema minerii la Bucuresti si nimeni nu l-a tras la raspundere? De ce au murit atunci oameni nevinovati, iar in acest moment nimeni nu il mai intreaba pe Ion Iliescu, pentru ca nu mai e de  bonton, evident, sa rascolesti crimele trecutului, cum a fost acest lucru posibil. Nu vorbesc de condamnare, ci de un raspusn clar. Cred ca e de datoria USL-ului, cel mai cinstit guven si cel mai cinstit premier sa clarifice acest aspect, pentru ca in continuare, Ion Iliescu el insusi, saracul si cinstitul, e presedintele de onoare al PSD-ului. Presedinte de ONOARE.

2 comentarii:

Nico spunea...

Adela, ba chiar de condamnare e vorba. Atata timp cat in societatea romaneasca nu se produce o lustratie adevarata chiar dupa 22-23 de ani, si nu ne confruntam noi insine cu demonii din noi si sa intelegem cum a fost posibil tot cosmarul petrecut timp de 45 de ani cu acceptul si concursul atator romani, nu ne vindecam = Nu progresam. Atata timp cat nu exista o responsabilizare, meaning dupa fapta si rasplata, normal ca orice e si va fi posibil in Romania. Si nu in sens pozitiv. Si ca iti raspund la intrebare, Iliescu reprezinta mineriadele si minciuna, dezinformarea adusa la rang de politica de stat.
Ar trebui sa nu ii uitam asa de usor atat pe romanii care au murit in 1989 cat si pe cei de la mineriade. Tocmai de asta am votat tot timpul impotriva PSD-ului, USL-ului, Iliescu, Geoana, etc.

Anonim spunea...

Eu sunt socata de romani. Va dau cuvantul meu onoare ca nu mi-am imaginat vreodata ca vom ajunge sa ne certam intre noi pe niste lucruri atat de evidente. Aproape ca nu am avut replica cand mi-am auzit cunoscutii aruncand sudalme gratuite asupra nefericitului de Basescu. Romanii sunt atat de naivi incat sa creada ca banii s-au luat de la pensii, salarii si cadrele militare care toata viata au mancat la popota, au ajuns in conturile secrete ale lui Basescu....In plus, propaganda media pe care a facut-o ani in sir trustul Intact a lui Voiculescu pare sa dea rezultate.