joi, 9 decembrie 2010

previzibilul cod galben, vreme rece, lapovita si ninsori

Acum, ca de cateva minute a inceput prima ninsoare din Bucuresti pe anul acesta(impropriu spus prima, pentru ca anul acesta era si ianuarie si februareie, cand capitala era sub troiene!), presupun ca pe toate blogurile va scrie, cu litere de o schioapa, ceva referitor la marele eveniment. Despre cum ne raportam noi la prima fulguiala, cum au mers tramvaiele si senzatia primei atingeri delicatae de nea pe fata ridicata in sus a mirare.
Am ramas din copilarie cu sentimentul emotionarii in fata primei ninsori. Iar pisicile mele repeta oarecum gestul meu, in timp ce se uita la minunatele petale albe care cad din cer, cuminti si frumos asezate pe pervaz, ca la teatru.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Doamne, daca ala e pisoiul tau............eu m-am indragostit. Nu mai stiu ce ai scris in aceasta postare,am uitat si titlul, dar pisoiul e super , super , super cute!!!Ceva mai dragalas ca el nu exista!Pupici!

adela sirghie spunea...

nuuu
nu e pisoiul meu
dar e la fel de frumos ca al meu:)