miercuri, 8 decembrie 2010

REKLAMA PE FATA SI PE SPATE: Dulapiorul parfumat al Adelei

Da, lumea vorbeste, vorbeste  in continuare, dar eu sunt suparata si nu mai am chef sa vorbesc cu ea sau sa ma uit la televizor.

Prin urmare, am avut mai mult timp de petrecut cu mine insami si am inaugurat Dulapiorul parfumat al Adelei, proiect dulceag si cremos, cu aroma vanilata de rasfat, pe care l-am tot amanat de vreun an incoace. Si am devenit si imaginea lui, pentru ca mi-a facut Silviu Covaci poze si pentru ca asa si trebuie, ca fiecare dulapior sa aiba o oglinda si o imagine:)
Prin urmare, eu sunt imaginea dulapiorului meu parfumat!
Desi cred ca ar fi trebuit sa o pun pe pisica mea Ringhispinghi, dar ea sta mereu bosumflata la pozat:)

Sper sa va placa si sa intrati macar o data, de curiozitate.
Apoi puteti sa va intoarceti la lucruri mai serioase. Sau nu.


Later edit: o parte din banii castigati din Dulapiorul Parfumat vor fi folositi pentru a hrani matzele vesele de pe strada mea.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Asteptam si hainute si accesorii in dulapiorul tau parfumat. Sunt convinsa ca ai, si mai ales ca ai de dat... :-)

adela sirghie spunea...

@cristinamar: Da, sie eu as vrea sa fie hainute cat mai repede pe Dulapior.
Problema este cu pozele, ca am un aparat cam prost si nu prea ies bine.
trebuie sa ma organizez mai bine anul viitor:)