marți, 21 decembrie 2010

Azi impodobesc bradul

Am inceput sa impodobesc bradul.
Initial am zis ca pentru matze, sa se bucure si sa se ascunda sub crengile lui. Apoi am pus colinde, am aprins lumanari parfumate si mi-am dat seama ca in primul rand pentru mine fac bradul mai repede, ca sa ma bucur mai mult de el si de luminile lui stralucitoare.
Am vazut ca multa lume face bradul cu mult timp inainte de Craciun, dar imediat dupa Revelion il arunca. In strainatate, unde am petrecut multe Revelioane, pe 2 ianuarie se facea
curatenie, iar  brazii erau inlaturati, chiar daca aratau inca foarte falnici si nici vorba sa se usuce.
Eu as vrea sa ii las pana trec zapezile si vin gazele prin gradini, cred ca sunt ultima care "strica" bradul.

Si anul acesta il voi lasa cat pot eu de mult.
Pentru matze, sigur ca da, in cazul in care intreaba cineva...

2 comentarii:

fly2sky spunea...

:)) Exact asa fac si eu cu bradul..l-as tine pana primavara..in fiecare an tot aman, negociez..las ca-l stricam saptamana viitoare sau cealalta..deci nu esti singura ultima :) Sarbatori fericite!

Annamaria spunea...

Eu am impodobit bradul pe 24 decembrie, mi-a luat vreo 3 ore sa fac asta, pentru ca imi place sa il aranjez frumos (am vreo 200 de globuri in brad), in cel mult doua culori, altele in fiecare an.

Si dupa ce l-am impodobit, in fiecare zi stau sa ma uit la matzul meu pe nume Diesel, in varsta de 4 luni si 2,5 kilograme cum il escaladeaza pana aproape de varf (stie el ca mai departe nu se poate) si inapoi, si cum sta in 2 labutze cate 3-4 minute sa dea palme globurilor de la baza bradului. Si sunt asa de fericita!:)

Diesel reuseste sa scoata un zambet de la mine intotdeauna, indiferent de starea de spirit..buna sau rea. Si eu, tot pentru matz, o sa pastrez bradul impodobit pana ii cad acele de tot..:)