miercuri, 24 februarie 2010

rupere de nori in psd

Cristi Diaconescu a trecut in Grupul Independentilor.
Toata lumea se straduieste sa afle motivul. Monitorizarea, santajul sau supararea ca partidul din care face parte accepta astfel de tactici? Pesemne ca vom afla adevarul la un moment dat, cand se va decide sa isi argumenteze gestul.
Pe langa toate acestea, eu mereu m-am intrebat ce cauta Diaconescu in PSD.
Pur si simplu nu se incadra.
Nu am crezut insa ca va pleca vreodata, nu pare genul care sare oportunist in alta tabara la strigaturi financiare sau onoruri. Asadar, eu cred ca a fost scarbit si suparat pentru povestea pe care a patit-o la congresul PSD, cand din candidat, a trebuit sa il sprijne pe Geoana.
Cel mai probabil va intra in PDL, dupa un stagiu la Independenti. Se pare ca adeja i s-a oferit postul de ambasador la Paris, insa este evident ca va redeveni, poate mai repede, poate mai tarziu, ministru de externe.
Si Marian Sarbu isi negociaza plecarea, el deja are propunerea lui Basescu de pe 7 decembrie, de a prelua postul de ministru al Muncii, post pe care l-a pierdut odata cu plecarea PSD de la putere.
Parerea mea este ca nici Geoana nu va mai sta mult la PSD. La liberali cred ca s-ar descurca mai bine. Nici el nu cred ca era potrivit pentru PSD. Stia probabil si el acest lucru, altfel nu ar fi facut alianta aceea dezgustatoare cu Vanghelie. Vanghelie a facut mereu ce nu putea face Geoana, dar trebuia sa faca pentru a supravietui la social-democratui

Niciun comentariu: