joi, 25 februarie 2010

inca un Mall: Sun Plaza

Am primit acum o saptamana invitatie la Mall-ul deschis astazi, insa din start am spus ca nu merg la o lansare unde sunt asteptati mii de oameni. Apoi, in aceasta seara am vazut imagini la televizor cu sute de oameni care se impingeau unii in altii si cu totii in usa de la intrare. Au intrat in Mall cu chiuituri de bucurie. Ma gandesc daca au fost platiti de cineva sa mimeze, dra am impresia ca nu.
Puri si simplu nu imi venea sa cred.
Oamenii venisera sa cumpere, sa caute oferte: storcatoare, aspiratoare, orice. Ca si cum nu mai vazusera Mall de vreo cativa ani si li s-a facut dor.
Nici macar nu stiau daca preturile sunt mai mici decat in alte parti.
Mi-a adus aminte de cozile de pe vremea lui Ceausescu, de imbranceli, de ghionturi...

Niciun comentariu: