duminică, 28 februarie 2010

despre animale, cu multa dragoste, despre stapanii lor, cu anumite rezerve

Locuiesc la parterul unui bloc mic, are numai 6 apartamente. Curtea e comuna. Eu am doua matze, vecinii mei au caini. La numai jumatate de metru de geamurile mele, incepe curtea cu spatiul verde, ingradita de un gardulet pitic, foarte usor de escaladat. Dupa ce zapada s-a topit, curtea comuna arata jalnic, plina de treaba mare de catel-care e la fel de mare cat cel omenesc. Femeia de serviciu nu strange, probabil de scarba. Vecinii mei-nici atat, nu ii vad pe importantii oameni cu punga sau farasul si maturica. Acum cateva zile, era soare si cald si am vrut sa aerisesc casa. Mi s-a facut rau cand am vazut ce privata se formase in curte. Presupun ca la vara va mirosi ingrozitor, vor veni si mustele sub geamurile mele. Sunt singura care sta la parter, asa ca nu pot sa ma gandesc ca voi avea vreun aliat.
Asadar sunt de acord cu amenda pentru stapanii care nu curata dupa animalele lor.
Cred ca atunci cand iti iei un animal, iti iei si responsabilitatea de a avea grija de el. Si eu curat nisipul dupa pisicile mele. Zilnic fac acest lucru. Le-am castrat, le asigur hrana,le cumpar maltz si vitamine, le perii, vreau sa am doua matze fericite, curate si frumoase. Toata viata au trait numai in casa. Daca ar fi trebuit sa ies cu ele afara si sa strang treaba mare dupa ele, m-as fi gandit de doua ori inainte sa le iau.

Niciun comentariu: