duminică, 30 septembrie 2012

As proceda la fel

Poate ca ma veti crede putin "natzi", dar as proceda la fel ca francezii care i-au alungat pe tiganii aflati intr-o tabara ilegala langa frumoasa lor localitate-detalii AICI
Inteleg faptul ca si tiganii au drepturi.
Dar si eu am. Spre deosebire de ei, care isi ridica un cort langa o localitate si stau acolo, eu dau statului impozit pe salariu, pe imobilul pe care il detin, pe masina pe care o am in garaj. Platesc luna de luna  gaze, apa, gunoi, curent. Chiar si asa-numitele "pierderi" pe teava de apa le platesc...
Ei nu platesc nimic.
Din aceste motive, enumerate extrem de simplist mai sus,si nu pe cel de disriminare,  cred ca am mai multe drepturi ca ei. Inclusiv pe acela de a-i alunga daca isi seaza cortul langa casa/localitatea mea.

2 comentarii:

Styletto spunea...

Si eu as proceda la fel.

Styletto spunea...

Si eu as proceda la fel.