miercuri, 12 septembrie 2012

Visez ca scriu...

Azi noapte visam ca scriam un articol despre Marga si ICR pe "Lumea Vorbeste". Este pentru prima oara cand visez ca scriu articole si tin minte, aproape cuvant cu cuvant tot ce aveam de comunicat. Iata asadar ce scriam eu in vis(aproximativ, desigur)

Numirea controversata a lui Marga la ICR, faptul ca nu a fost audiat de comisii si situatia ciudata in care nici macar nu era in tara cand a fost uns, a creat o revolta printre intelectuali. Din puncul meu de vedere, Magda este obtuz, se inchina trecutului, nu are viziune moderna. Numirea lui Patapievici a fost una politica, sprijinita de PDL, partid aflat atunci la putere. Numirea lui Marga este iarasi una politica, sprijinita de USL, alianta aflata la putere in acest moment. Si asemanarile se opresc aici.
PDL a ales in fruntea ICR un intelectual fin, un promotor al culturii romanesti, un om valoros si cu viziune.
PSD a ales un om de partid, ca un fel de recompensa pentru faptul ca a trebuit inlaturat de urgenta de la conducerea MAI, ca urmare a situatiei imposibile pe care a creat-o, impins de la spate, desigur, in UE, in vara aceasta teribila pe care iata ca am reusit, cu chiu cu vai, sa o traversam.
Puteau alege un alt nume, sunt sigura ca sunt multi oameni care ar fi meritat. In acest post eu l-as fi vazut pe Cornel Nistorescu. M-as bucura daca Nistorescu ar renunta la talk-show-urile politice si ar reveni la cultura, dragostea lui dintai.

***
Nu imi dau seama de ce numele lui Nistorescu a fost primul care mi-a venit in vis, in minte...

4 comentarii:

Nico spunea...

:))))
Sa inteleg ca au fost cosmaruri :)))
Nistorescu din pacate s-a compromis total in ultimii ani, ca si multi altii.
Dar in schimb mi-ar place mult sa scrii ceva, in plus fata de blog.

adela sirghie spunea...

A intrat in spam comentariul tau, de-abia acum l-am vazut:(
Tare m-am miras si eu de visul acesta. Vizez sa scriu, asa este, dar nu am inspiratie.
Ca sa iti spun despre Nistorescu: e inteligent si citit, calitati pe care Marga nu le are. I-am citit cartile lui Nistorescu, sper sa iasa din bucla aceasta politica si sa scrie din nou.
Dar cred ca visul era despre mine si despre dragostea mea dintai:)
in toate visele este vorba de persoana noastra, chiar daca apare numele altcuiva.

Nico spunea...

np
da, sunt de aceeasi parere legat de comparatia privind intelectul celor doi..calitatea umana in schimb e aceeasi...oricum cred ca si frumoasa si devreme acasa nu prea se poate in RO, din pacate...vezi si MRU, ultima mea dezamagire..
un sfarsit de saptamana excelent draga mea :))

p.s.: sper sa te apuci de scris !

adela sirghie spunea...

Da, scrisul e dragostea mea dintai. Am debutat la 16 ani, cu poezii:)