luni, 11 octombrie 2010

multe revolte degeaba

De multe ori am fost foarte revoltata cand am vazut ca Directia Monumente care tine de Ministerul Culturii a data aprobari de demolare unor constructii celebre, adevarate monumente istorice ale Bucurestiului. Cum dispar parcele de parcuri si gradini din centrul Bucurestiului. Cand auzeam stirea la teve sau cand o citeam in ziare, mi se punea un nod in gand si cautam repede pe cineva caruia sa ii impartasesc nemernicia edililor, gospodarilor sau functionarilor abjecti.
De curand cineva mi-a relatat despre o noua cladire, monument istoric declasat de dragul unei demolari petrecute intr-o zi de duminica. Cel care imi povestea era revoltat. Suferea ca orasul e urat, betonat, ciuntit. Ca respectati sunt doar jmecherii.
Si stiti ce i-am raspuns?
Sa nu puna la suflet. Sa nu se enerveze. Sa isi vada de viata lui si sa incerce sa si-o infrumuseteze daca poate. Sa isi cumpere un birou nou si sa puna pe masa o vaza cu flori. Sa bea un vin rosu.
Am capitulat?
Pesemne.
Si da, visez sa plec din tara. Visez ca plec din tara.
Pentru prima oara. La 38 de ani.

Niciun comentariu: