miercuri, 7 aprilie 2010

Traiasca functionarii! Traiasca Primaria! Traiasca Inspectoratul pentru Constructii

Sunt deja patru ani de cand incerc sa obtin stampilele necesare pentru a consolida un imobil in sectorul 5 al Bucurestiului. Primaria lui Marean Vanghele. Patru ani! Casa a fost construita in anii '30, este nelocuita, intre timp a fost calcata de hoti si a avut parte de o inundatie mare, pentru ca s-a spart o conducta. Se degradeaza pe zi ce trece. Daca va cadea vreun zid, ppresupun ca o sa fiu aspru amendata ca nu am consolidat-o la timp, chiar daca pentru aceasta am nevoie de aprobarile care nu mai vin. V-am spus, incerc de patru ani. Pesemne ca va fi o situatie asemanatoare cu cea care a fost mediatizata zilele acestea, cand un imobil din Mosilor s-a prabusit pe trotuar, iar proprietarul a fost amendat cu 4000 ron si a primit si el(cred ca a fost fericit)aprobarea de a demola imobilul, aprobare pe care o cersea de cativa ani la functionarii Primariei, Ministerului Culturii, directia Monumente, Inspectoratului pentru Constructii.
Eu nu vreau sa o demolez, vreau sa o consolidez si sa o pastrez exact in forma in care a fost proiectata. Ma rog de patru ani sa mi se dea aprobarile necesara. Pana acum nu am reusit.

Niciun comentariu: