joi, 15 aprilie 2010

sunt de groaza sunt de groaza:eu sunt de groaza!

Ma uit la televizor. Nu stiu cum am nimerit pe Realitatea, unde, la Ursu si la fata aia care mie mi se pare genul de pioniera fruntasa(Oana nu mai stiu cum)se dezbate abitir subiectul noilor amenzi de circulatie. Invitati sunt Huidu si Iaru. Deci: amenda de circulatie va creste, oamenii care incalca legea vor fi retinuti de Politie, in arest, permisul se va suspenda si se va anula in cazuri declarate grave, carnagiul de pe strazile Romaniei se va opri etc etc.
Ce inteleg eu din asta? Ca spaga pe care va trebui sa o dam politailor va creste. Gata, am inteles, am schimbat canalul
Sunt de groaza sunt de groaza(eu sunt de groaza!) In sensul ca inteleg in doua minute ce se chinuie astia sa spuna de vreo doua ore.
Ce e aia strategia nationala pentru siguranta rutiera?
Sper sa fie un film bun pe HBO.

Niciun comentariu: