luni, 21 decembrie 2009

21-22

Nu mai am rabdare sa urmaresc seriale cu adevarul despre Ceausescu, cu dezvaluiri senzationale despre 21-22, cu marturii cutremuratoare ale celor care au participat la un macel organizat si au fost batuti crunt in numele revolutiei. Iliescu, cel care a preluat puterea ne spune calm ca el nu stie cine a tras in noi in decembrie 22. Si ca daca el ar fi arestat, toata populatia din Ro ar iesi in strada sa protesteze..
Eu nu as protesta. M-as gandi poate, in timp ce beau un ceai cu aroma de ananas, ca se face putina dreptate... Insa din pacate, istoria se va scrie altfel. In manualele de istorie, Iliescu va fi prezentat ca un erou. Ca un presedinte moral pe viata al Romaniei.
Nu am ici un raspuns la intrebarea de ce a fost nevoie de batai, de teroare, de sange nevinovat.
Eu cred ca se putea Revolutie fara sange. Eu cred ca se putea fara bataie si fara excese. Teroristii au fost ai nostri.

Niciun comentariu: