joi, 9 iunie 2011

La intoarcerea din Barcelona

Desi eu i-am adus cadouri frumoase din Barcelona, pe care le-a primit si savurat, pisica mea,  frumoasa Ciocolina,  nu m-a invrednicit nici macar cu o singura privire de la intoarcerea acasa. Nici macar una. Eu i-am facut cateva poze-marturie ca sa o vedeti si sa aflati si voi cat de bosumflata poate sa stea o mata nazuroasa cand plecati cateva zile cu treburi. La final, dupa cateva poze, a scos limba la mine, plictisita foarte:(
Oare ma mai iubeste?





Later edit: da, azi noapte, in timp ce dormeam, a venit sa ma sarute si sa ma adulmece, eu am simtit-o si am crezut ca ne-am impacat. Insa de dimineata, doamna Cioco iar se facea ca nu ma mai cunoaste...

2 comentarii:

diana spunea...

ce pisica frumoasa :), nu-ti face probleme te va ierta :D

adela sirghie spunea...

@Diana: cu mare greutate si ca si cand mi-ar face cine stie ce favoare.
Dar e o pisica frumoasa, cuminte si ciocolatie cu ochii imensi, de culoarea chihlimbarului, asa ca ii tolerez multe. In principal, parul pe care il lasa prin casa. Cred ca am strans o plapuma si doua perne mari dupa ea pana acum. Si nu are decat trei ani:)