marți, 5 aprilie 2011

Eu am inceput sa fierb apa...

Am citit in mai multe ziare ca autoritatile(imi place la nebunie cuvantul acesta, mor dupa el, ascunde o lume intreaga plina de abuzuri!) au depistat mai multe marci de apa minerala plata cu bacterii si urme de fecale. Evident, nimeni nu da niciun nume, ca si cum autoritatile ar proteja acele firme de furia nestavilita a oamenilor, care ar putea sa se duca cu tancul peste mama lor de mincinosi si sa ii faca una cu pamantul. Intre timp, nestiind care sunt acele firme care vor sa ne "necinsteasca", noi cumparam in continuare apa plata de la supermarket.
Tocmai de aceea, eu am inceput sa fierb apa...
Voi cum procedati?
Procedati in vreun fel?

3 comentarii:

Anonim spunea...

CE?? E pe bune stirea asta? Pai daca nu se dau nume, ar trebui retrase de urgenta de pe piata loturile infestate!
De-a dreptul SF, pe cuvantul meu.

Claudia

Mihaela spunea...

Am citit pe blogul Oliviei Ster (stiti ca e adepta dietei raw) ca ea foloseste doar apa plata Bucovina, deoarece ar fi singura ok de pe piata (in aceasta categorie de pret). A spus ca va si argumenta intr-un post la un momentdat. Atunci nu am inteles ce poate fi atat de diferit la apele plate, totusi, chiar daca nu eram fan Bucovina, mi-am luat apa recomandata. :). Avand in vedere acest articol, cred ca o sa continui cu Bucovina.

maria spunea...

olivia steer facea reclama pe blogul ei - e o moda acum in publicitate...platesti bloggeri sa vorbeasca de bine marca ta. ca cica e mai credibil decat o reclama.

eu pun apa in sticla de sticla si o las cel putin 24 de ore sa se evapore clorul (am 2 pe care le rotesc - cat beau din una o umplu pe cealalta)

eu m-am decis sa nu mai cumpar deloc apa plata cand mi-am dat seama ce risipa si poluare pentru ceva care curge la chiuveta din bucatarie...
vine o firma si ia cu cisterna pe genul moca apa dintr-un izvor.... o transporta (poluare) o imbuteliaza in sticle de plastic (creand munti de gunoi din plastic) o transporta din nou catre magazine (din nou poluare) si o vinde pe bani catre fraieri ca mine care apoi isi complica viata carand zilnic sticle cu apa de la robinet.

am auzit si eu de diverse teste facute pe apele imbuteliate care nu sunt cu nimic mai bune decat apa de la robinet...asa ca ...m-am hotarat.

apa de la robinet tot dintr-un izvor vine doar ca nu unul de suprafata ci unul de la mare adancime.