miercuri, 13 februarie 2013

Ma iubeste, nu ma iubeste, cu foc, deloc

Urasc Dragobetele, il iubesc pe Valentin:)

Il iubesc si pe Valentin, il iubesc si pe Dragobete:)

Ii urasc pe amandoi, ia mai lasati-ma-n pace:)

Pfuai, deci eu nu am niciun sentiment fata de acestia doi.
Iubesc primavara, iubesc florile, dati-mi/trimiteti-mi cat mai multe cadouri, nu le refuz nici daca e Valentin, nici daca nu e Valentin. Dragobetele nici macar nu stiu cand e, dar cum am ajuns sa ma uit zilnic pe Facebook, o sa aflu de acolo chiar cu cateva zile inainte.
Daca aveti bani, faceti-va cadouri-cu sau fara motiv.
Daca nu aveti bani, iesiti la o plimbare si scrieti-i poezie pe o foaie de hartie
sau nu...

Vedeti partea buna a lucrurilor: nu e sarbatoare religioasa ortodoxa (trece drept importata si catolica), nu trebuie sa dati bani la Biserica, ci ar trebui (teoretic vorbind) sa ii investiti in persoana iubita:)
Daca nu ai persoana iubita langa tine, poate ca esti trista. Daca ai, poti sa te arati agasata si chiar scarbita  de inimioare, declaratii si cadouri pufoase.
Faceti ce aveti chef. Nu fiindca trebuie, ci pentru ca asa vreti voi.



Niciun comentariu: