joi, 23 august 2012

DA sau NU?

7,4 milioane au votat DA pentru demitere, 1 milion NU, iar 10 milioane n-au dat curs chemarii USL de realizare a cvorumului.

In realitate, cei 7,4 care au votat DA nu sunt nici ei 7,4 milioane deoarece sunt foarte multe cazuri dovedite de frauda si vot multiplu(mentionez in sprijinul acestei afirmatii si acele localitati unde procentul de vot este de peste 950%, o aberatie 2012), dar nici cei 10 milioane nu au stat acasa pentru ca au vrut sa il sprijune pe Basescu prin boicot. Dar ar fi putut iesi la vot daca ar fi considerat ca Traian Basescu este tiranul care suge sangele poporului. Nu au facut-o, deci revolta lor nu a fost apocaliptica, ci mai degraba au ajutat boicotului.

 De ce am stat eu acasa? Pentru ca USL nu m-a convins deloc de bunele si frumoasele intentii cu care au venit la guvernare. Pentru ca au fost mult prea lacomi. Au vrut totul mult prea repede. Pentru Usl, eu, Adela Sirghie sunt un om mort. Un uomo finito. De fapt, legea imi da dreptul sa nu votez, nu am facut nimic ilegal. Pot sa nu particip daca nu vreau. Pe mine nu m-a tinut nimeni acasa. Nu mi-a dat nimeni sms sa nu merg la vot. In schimb, in ziua votului, am primit nenumarate sms-uri, atat eu cat si sotul meu, prin care eram indemnata pompieristic, sa merg la vot. Mi-au cazut greu acele sms-uri, deoarece la final de luna, eu sunt cea care plateste factura mobilului. Telefonul si cartela sunt proprietatea mea. Nu am nimic impotriva afiselor stradale, a publicitatii politice. 

Ei bine, pentru ca nu am votat, USL-ul mi-a spus ca sunt un om mort. O sansa ca sa ma castige de partea lor ar fi fost sa imi demonstreze altfel ca am gresit stand acasa. In acest moment insa, USL nici macar nu guverneaza. Adica nici macar nu isi face treaba. In loc sa se ocupe de agricultura, de exemplu, unde situatia e dramatica de-a dreptul si pe de-a-ntregul, a lasat tara rapusa de seceta ca sa se poata certa, parte-n parte cu Barosso, Merkel, cu Redding, cu americanii. 

Pesemne ca eu voi conta din nou, in toamna, la parlamentare, cand voi primi din nou sms-uri. Ma vor invia din morti...

2 comentarii:

Mihaela spunea...

Si eu am primit SMS-uri, dar cu solicitari de a nu ma prezenta la vot si mi s-au parut penibile. Mi se pare deplasat sa incerci sa convingi prin SMS, indiferent din care tabara faci parte.

adela sirghie spunea...

DE ACORD