joi, 7 iunie 2012

Nicusor Dan

Pentru ca toata lumea vorbeste despre Nicusor Dan, vreau sa imi exprim si eu parerea despre el. Nu pe facebook, ci pe blogul acesta al meu pe care il citesc asa vreo 50 de oameni(cel mult!)
Apare drept un politician altfel. Cam cum era Traian Basescu in 2004, cand avea mare priza la public si facea bai in multime. Si atunci am votat "schimbarea"
Deci in cursa aceasta pentru Primarie sunt trei oameni: Oprescu(USL), Prigoana(PDL) si Nicusor Dan. Ca sa devina atat de vizibil si atat de altfel, Nicusor Dan are nevoie de sprijin la greu. Pe care l-a obtinut, pentru ca e si el politican. Innascut. Ca sa fii politician in Romania trebuie sa stai drepti, ca Prigoana si ca Oprescu. Altfel nu intri in aceasta liga. Deci e politician, ca si ceilalti doi. Deci nu va fi nicio schimbare oricine ar iesi primar. Ceea ce e bine, ca nu va fi razmerita pe strazi.
Nu zic sa nu il votati, nu am nicio antipatie vis-a-vis de el, dar va asigur ca politicianul tot politician a fost, este si va fi. Nu va amagiti ca e altfel, caci este exact la fel. Doar ca nu am apucat noi sa il cunostem prea bine, sa ii stim sosetele murdare, cum i le stim lui Oprescu sau lui Prigoana.

Niciun comentariu: