duminică, 26 septembrie 2010

si eu vreau sa renunt la serviciile politiei romane

Femeile nu sunt egale cu barbatii.
Femeile nu sunt egale intre ele, nici barbatii nu sunt egali intre ei.
Oamenii nu sunt egali unii cu altii.
Eu nu am cum sa fiu egala cu Paris Hilton sau cu Margherita Missoni. Sau cu Elena Basescu. Dar imi place sa cred ca as putea fi prietena cu Herta Muller.
Eu lucrez mai mult decat femeia care imi citeste contoarul de la curent, dar ea castiga mai bine decat mine daca e sa ma gandesc bine.
Dar daca eu muncesc mai mult si mai bine si fac mai multi bani decat femeia de serviciu de exemplu, de ce sa ma impoziteze pe mine ca sunt mai desteapta, am invatat mai mult, am mers la scoala, imi bat zilnic capul cum sa eficientizez costurile, cum sa imi multumesc clientii, cum sa gasesc noi contracte?
Sau de ce unul care sta in Dorobanti si cerseste, ca e lenes si jmecher si nu vrea sa faca nimic, si s-a invatat sa fie foarte tupeist si te ameninta daca nu ii dai bani pentru simplul motiv ca face parte din mafia parcarilor, poate sa ramana neimpozitat si asistat social, pe cand mie trebuie sa mi se supraimpoziteze munca cinstita?
E clar, nu o sa ii inteleg niciodata pe cei care sustin impozitarea progresiva. Sa luam de la bogati si sa dam la saraci adica.
Daca vreau ca din banii mei sa fac bine, gasesc destule familii pe care le pot ajuta singura. fara niciun imbold de la finante sau alte foruri cretine ablitate.
Sau sa am grija de matzele  si cateii lasati hamestiti si bolnavi pe strada.
Si daaa, dac as putea, as vrea sa renunt si eu la serviciile politiei romane.
Se poate?
Desi vreau, cum am mai spus, femeile nu sunt egale cu barbatii, nici barbatii nu sunt egali intre ei, nici eu nu sunt egala lui Traian Basescu sau Boc.
Deci nu pot renunta la serviciile politiei
Ce pacat, mi-ar fi placut sa pot sa le dau cu tifla. In mintea mea, stau pe aceeasi etajera cu infractorii, dar nicidecum pentru miscarile lor sindicale din ultimele zile. Ci pentru alte motive, mult mai profunde.
E cineva care tine cu politistii?
Are cineva vreo povestire in care un politist face vreo fapta buna?
Eu am dat numai peste politai care ameninta batranicile care vand patrunjel pe marginea drumului...

Niciun comentariu: