duminică, 23 mai 2010

biciclete, biciclete

Astazi, in fata sediului Orange din Piata Victoriei am vazut biciclete de inchiriat. Afara era soare, temperatura ok, as fi avut chef sa dau o tura, doua, trei. Eu nu m-am mai dat cu bicicleta din copilarie. Aveam un Pegasus albastru, il tineam in garaj, il scoteam cu mare mandrie si plina de incantare, in fiecare zi. Mi-ar placea sa imi cumpar chiar acum o bicicleta noua si sa renunt definitiv la masina. De tot. Insa mi-am dat seama ca este o utopie. As inhala praf cu nemiluita, as fi injurata si tracasata, iar pistele pentru biciclete, stim cu totii, sunt facute la misto.As cadea intr-o groapa capcana nesemnalizata si as ajunge la spital. SCenariu apocaliptic.
Poate si mai mult mi-ar placea sa imi cumpar o Vespa, comoda si eleganta, vopsita in verde sau albastru.
Pesemne ca asa as proceda, daca as trai in alt oras, intr-o alta tara.
Si poate intr-o alta viata...

Niciun comentariu: