marți, 22 decembrie 2009

whatever

toata lumea e de parere ca eu, daca l-am sustinut si votat pe basescu, ar trebui sa nu il mai critic deloc in urmatorii sai 5 ani. ca nu am niciun drept sa il critic pe boc si guvernul lui, ca ar trebui sa accept orice aberatie pe motiv ca, desigur, am votat cu baselu. ca nu mai am dreptul sa ma revolt, sa imi spun ca nu imi convine, ca sunteti niste prosti'tu-va muma-n cur sa va fut si tot felul de chestii sa ma mai racoresc
deci mie mi se pare o aberatie
deci daca spun da ca ma casatortesc, asta inseamna ca nu mai am voie sa ma cert cu sotul meu?
ca nu mai pot sa ii spun ce imi place, ce nu imi place?
ca trebuie sa inghit tot felul de aberatii doar pentru ca am zis da, ma marit, da il vreau?
sigur ca am tot dreptul din lume sa il critic pe baselu, guvernu boc scl
si in continuare, imi e scarba de psd si de ion iliescu
care sincer, stie precis cine a tras in noi in decembrie 22
INTREBARE: mai e cineva, in tara asta, in afara de iliescu, care nu stie cine a dat ordin sa se traga in noi?

Niciun comentariu: